poniedziałek, 18 marca 2013

Starcie BB - który wygrał tę walkę? ;)

Witajcie dzisiaj po raz drugi :)
Jakiś czas temu pisałam, że zostałam wybrana przez Ulę z bloga http://polowanienacandy.blogspot.com do testowania BB. Bardzo się ucieszyłam z tego faktu gdyż nie miałam jeszcze do czynienia z tego typu produktami. Testowałam sumiennie BB trzech różnych marek i dzisiaj dowiecie się, który został moim faworytem :) Zapraszam do lektury :)





Jak widać testowałam BB od Maybelline, Eveline i Garnier.


Na 3 miejscu plasuje się BB firmy Garnier.
Gdyby nie jedna - bardzo ważna dla mnie wada byłby z pewnością na 1 miejscu ale o tym za chwilę;)



Co nam mówi producent?

Beauty Balm Perfector to pielęgnacja nowej generacji. BB krem wykorzystuje technologię 5 w 1, łącząc kilka etapów codziennej pielęgnacji skóry w zaledwie jednym ruchu. Dba o skórę i jednocześnie tworzy delikatny efekt makijażu, oferując natychmiastowy efekt pięknej skóry. Oszczędzaj czas- jednym gestem nawilżaj, ujednolicaj i rozświetlaj swoją skórę.

Zawansowaną pielęgnację skóry "wszystko w jednym" zapewnia formuła nawilżająca przez 24h. Dzięki pochodnej witaminy C, znanej z właściwości antyoksydacyjnych, krem ten uwydatnia blaski promienność skóry. Wzbogacony w pigmenty mineralne Beauty Balm Perfector błyskawicznie upiększa cerę. Pigmenty rozprowadzane są szybko i równomiernie, by zapewnić efekt nieskazitelnej cery. Lekka i komfortowa konsystencja produktu idealnie wtapia się w skórę i pozwala jej oddychać. Filtr SPF 15 pomaga chronić ją przed działaniem promieni UV.
Udowodniona skuteczność*: skóra jest natychmiast upiększona, nawilżona, chroniona. Cera jest gładka i rozświetlona:

• Poczucie nawilżenia skóry : według 83% kobiet.
• Gładka skóra tuż po aplikacji: według 97% kobiet.
• Pokrycie zaczerwienienia: według 70% kobiet.
• Ujednolicenie cery : według 91% kobiet.
• Zdrowy blask : według 90% kobiet.
Pozostawia skórę rozświetloną i promienną : według 81% kobiet.
* Test samooceny, 63 osoby

Skład:





Co mówię ja?

BB mieści się w 50 ml opakowaniu zamykanym na klik.
Konsystencja jest w sam raz, nie jest ona gęsta ani rzadka, dobrze się rozprowadza na twarzy.
Zapach ma delikatny, przypadł mi do gustu.
Posiadam odcień jasny, początkowo myślałam, że będzie za ciemny jednak bardzo ładnie wtapia się w skórę, nie tworząc smug.


Delikatnie kryje, koloryt skóry zostaje wyrównany.
Nie zapycha, nie podrażnia, nie uczula. 
Dodatkowym plusem jest obecność SPF 15.
Niestety jak dla mnie ma jedną podstawową wadę - moja cera świeci się po nim niczym bombki na choince pomimo użycia pudru matującego.
Będzie odpowiedni dla cery suchej, niestety dla mieszanej czy tłustej z pewnością się nie nada.

Koszt ok 19 zł.


Na miejscu 2 znajduje się BB od Eveline ;)




Co nam mówi producent?

Kompleksowy krem BB 6 w 1 przeznaczony jest do każdego rodzaju cery. Lekka konsystencja kremu idealnie wtapia się w cerę, nie zatyka porów, pozwala skórze swobodnie oddychać. Krem łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze, zapewniając jej natychmiastowy efekt BABY FACE™ - doskonale wygładzonej skóry. Unikalna formuła intensywnie nawilża, skutecznie ujednolica i subtelnie rozświetla cerę. Po zastosowaniu kremu oznaki zmęczenia są zredukowane, a skóra odzyskuje naturalny blask i energię.

Odżywcza formuła z bioHYALURON PLUS COMPLEX™, koktajlem witamin (A, C, E, F), kofeiną i proteinami jedwabiu intensywnie i długotrwale nawilża, rozświetla i wygładza cerę. Pigmenty mineralne idealnie wyrównują koloryt skóry, maskują niedoskonałości i przebarwienia. Minerały morskie oraz AQUAPHYLINE® nawilżają oraz chronią skórę przed nadmierną utratą wody. BioKolagen i Pro-Elastyna zapewniają jędrność, gładkość i elastyczność. Faktor SPF 15 doskonale chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem UVA/UVB i wolnymi rodnikami.

Błyskawiczny efekt 6 w 1:

• wyrównuje koloryt cery

• pokrywa zaczerwienienia

i niedoskonałości

• intensywnie nawilża 48h

• wygładza i rozświetla

• redukuje oznaki zmęczenia

• SPF 15 chroni przed UVA/UVB

Potwierdzona skuteczność*:

• Wyrównanie kolorytu do 90%

• Pokrycie niedoskonałości do 86%

• Intensywne nawilżenie do 95%

• Wygładzenie i rozświetlenie do 90%

* test samooceny przeprowadzony na wybranej grupie kobiet

Skład:



Co mówię ja?

Produkt mieści się w 50 ml opakowaniu.  
Konsystencja jest dość gęsta jednak bardzo dobrze rozprowadza się po twarzy.
Zapach jest neutralny.
Delikatnie kryje, jednak jest to produkt dla osób z ciemniejszą karnacją. Dla mnie niestety pomimo tego, że jest do cery jasnej jest trochę za ciemny. Zostawię go sobie na lato ;)




Z racji swego koloru gdy nałożymy go zbyt dużo może stworzyć efekt pomarańczowej maski.
Wyrównuje koloryt skóry.
Nie uczulił mnie, nie podrażnił ani nie zapchał.
Po użyciu moja cera nie świeci się.
Posiada SPF 15.

Cena ok 15 zł.


I w końcu przyszedł czas na miejsce 1. Znajduje się na nim BB od Maybelline :)





Co nam mówi producent?

Natychmiastowy efekt świeżości i rozświetlenia. 8 w 1 dla natychmiastowego efektu "WOW":
1. Efekt naturalnego rozświetlenia
2. Wyrównanie kolorytu
3. SPF 30
4. Nawilżenie przez cały dzień
5. Koryguje niedoskonałości
6. Nietłusta formuła
7. Widoczne wygładzenie
8. Uczucie świeżości

Skład:  Aqua/Water, Ethylhexyl, Palmitate, Glycerin, Octyldodecanol, Slica, Pentylene Glycol, Octyldodecyl Xyloside, Phenoxyethanol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Hydrogenated Lecithin, Isohexadecane, Hydroxyethyl, Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate, Copolymer, PEG-30 Dipolhydroxystearate, Sodium Dehydroacetate, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Caprylyl Glycol, Disodium Edta, Citric Acid, Polysorbate, Potassium Sorbate, Propylene Glycol, Methylisothazolinone, Chamomilla Recutita Extract, Matricaria Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract.

Co mówię ja?

BB mieści się w opakowaniu o pojemności 30 ml.
Konsystencja jest dość rzadka, aplikacja nie stanowi problemu.
Zapach jak dla mnie jest neutralny.
Posiadam odcień light, który idealnie stapia się z moją skórą, nie tworząc efektu maski.




Po aplikacji koloryt skóry jest wyrównany.
Jego krycie jest delikatne. Mi to akurat nie przeszkadza ;)
Cera jest wyraźnie wygładzona, nie błyszczy się.
Dużym plusem jest obecność SPF 30.
Nie podrażnił mnie, nie uczulił ani nie zapchał.


Cena ok 22 zł.


A tak prezentują się wszystkie 3:



Miałyście do czynienia z jakimś BB? :)




31 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam żadnego z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierzam się właśnie do zakupu tego z Garniera. Długo zastanawiałam się jakiej firmy BB wybrać, w końcu padło na ten.
    Twój wpis dodatkowo upewnił mnie, że raczej będzie to dobry wybór, tym bardziej że mam cerę suchą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też ta sama kwalifikacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie taka sama kwalifikacja, i też wygrał Maybelline.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie wczoraj kupiłam z Eveline, jako że miałam jego próbke i byłam zachwycona, a podkład w musie zaczął wysuszać moją skórę ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten z Garniera, ale się nie spisał. Aktualnie sprawdzam BB z Lovely, a Maybelline jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam Eveline, jednak dla mnie jest zdecydowanie za jasny, a innych nigdy nie próbowałam. Jakoś do mnie nie przemawiają :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam Ci również krem BB od Avon.Jest świetny i ma aż 10-w 1.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnego z nich nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam z Garniera i nie byłam zadowolona... Szkoda, że ten Eveline taki ciemny, bo mam miłe skojarzenia z ta firmą :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ja używam bb z garniera i nie mam jakoś do niego dużych zastrzeżeń. zapraszam cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. tak myślałam zę takie będzie ustawienie , miałam garnier i zdecydowanie zasługuje na najniższy stopień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaa mam akurat z maybelline i jest nawet calkiem calkiem fajny ;) mam akurat dosc ciemniejszy kolor

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam żadnego, ale gdybym miała wybrać konsystencję, to wybieram Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam żadnego z wymienionych przez Ciebie BB, aktualnie uwielbiam Bielendę

    OdpowiedzUsuń
  16. Obecnie uzywam BB z maybelline i jestem bardzo zadowolona, więc w pełni zgadzam się z Twoim wyborem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Garnier ma również wariant dla cery tłustej/mieszanej

    OdpowiedzUsuń
  18. słyszałam własnie że ten z maybelline jest bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś się nie mogę przekonać do tych BB, jak dla mnie za mało kryją, ale czekam za premierą kremów CC. ;D Może bardziej mi przypadną do gustu .;P

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam i Garniera i Eveline i średnie są ;) natomiast Maybelline mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam krem BB z MNY i jestem z niego zadowolona. Dobrze się rozprowadza i nie daje efektu maski. Wysoki filtr przeciwsłoneczny jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie najgorszy jest ten z eveline, kompletny bubel u mnie :(! za to Garniera lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakiś BiBi trafi do mojej kosmetyczki latem, ale nadal nei wiem który. Wg kolorów jedynie maybelline by się nadał. Od dwóch lat latem używam kremu tonującego z ziaji i wydaje mi się, ze drogeryjne kremy BB to zwykłe kremy tonujące. Nadal szukam dlatego dziękuję za notkę. zauważyłam że odcienie Eveline zarówno podkładów jak i kremów BB są za ciemne jak dla słowiańskich typów urody.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zrobisz kiedyś post o swojej kolekcji kosmetyków? Musisz mieć ich już masę :D
    Ja wybrałabym BB od Maybelline ze względu na opakowanie, ma najładniejsze a ja lubię takie ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uuu to nieładnie się zachowali... co do kremów BB to już wiem jaki przetestuje następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. To wszystko to taki pic na muchy, który obok BB nie leżał, bądźmy ze sobą szczere :) A z kremów tonujących najbardziej przypadł mi ten od essence - mimo mojego bladego koloru skóry - wybieram ciemny odcień, który sprawia, że moja skóra wygląda o niebo lepiej, odpowiednio rozsmarowany nie odznacza się - żyć nie umierać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaciekawiłaś mnie tym BB od Maybelline :) ja ostatnio bardzo polubiłam krem tonujący z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś nie mam przekonania do tych kremów BB ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam garnera i używam go latem gduy potrzebuje czegoś delikatnego i slicznie wygląda:) zastanawia sie teraz nad tym z meybeline po twojej wypowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi kompletnie nie przypadł do gusty Krem BB z Eveline ani z Maybelline masakra sjak dla mnie straszne gnioty.

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam z Garniera, jak dla mnie dosyć fajny. Polecam Ci również krem z Nivea z lekkim podkładem- jak dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)