piątek, 10 maja 2013

Pomadka ochronna do ust - FLOSLEK

Witajcie :)

Dzisiaj napiszę parę słów o kolejnym kosmetyku, który mam okazję testować dzięki abc-uroda a mianowicie o pomadce ochronnej z witaminą E :)





Co nam mówi producent?


Skład:





Co mówię ja?

Pomadka znajduje się w ładnym turkusowym opakowaniu.
Znajdziemy na nim wszystkie ważne informacje takie jak opis produktu, skład, data ważności oraz to, że nie była ona testowana na zwierzętach.
Jest koloru białego a na ustach pozostawia transparentną poświatę.


Nie mam problemów ze swoimi ustami lecz czasami zdarza się, że skóra na nich łuszczy mi się co nie wygląda atrakcyjnie gdy chcę się pomalować pomadką czy też błyszczykiem.
W takich sytuacjach nakładam tę pomadkę ochronną, która natłuszcza usta oraz je nawilża.
Pomadka bardzo ładnie pachnie oraz dobrze rozprowadza się na ustach.
Nadaje się idealnie pod pomadkę kolorową czy też błyszczyk.
Usta po użyciu są zadbane oraz bez suchych skórek.

Cena to 5,80 zł.

Dostępna tutaj.

 

Ostatnio nie mam praktycznie na nic czasu. 
Na czwartek mam oddać już całą pracę magisterką a ja jeszcze jestem w lesie no pięknie... Jeśli zdarzy się jakiś cud to zdążę ;)
A 13 czerwca jeśli wszystko dobrze pójdzie prawdopodobnie obrona...
Stres już jest...

A tymczasem zapraszam Was na rozdanie z Firmoo. 
Wystarczy kliknąć w banerek po prawej stronie ;)
Niestety na razie jeszcze dużo osób brakuje do 50... A szkoda...


14 komentarzy:

  1. nie znam,stosuje do ust jedynie wazelinę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tej pomadki , ja używam Neutrogeny i będę jej latem wierna bo dobrze pielęgnuje usta i ma wysoki filtr SPF 20 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka kosmetyków z tej firmy, ale nie powaliły mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ale lubie po prostu wazeline z ziaji lub masełko z nivea

    OdpowiedzUsuń
  5. mam z Flosleka ale Sun Care, bardzo fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię pomadki Flos Lek, a trochę ich już miałam okazję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wyobrażam sobie życia bez pomadek ochronnych ;)
    już dziś życzę powodzenia na obronie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jak kosmetyk ładnie pachnie...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. firma godna polecenia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miałam takiej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wyobrażam sobie dnia bez pomadek ochronnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W mojej kosmetyczce na dobre zadomowiła się wazelina FloSlek - pachnie cudownie i do tego fajnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię pomadki Nivea, ale kupuję różne pod wpływem impulsu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)