piątek, 17 maja 2013

Przegląd poczty czyli co nowego u mnie :)

Witajcie :)

Na studiach mam już wszystko pozaliczane, wpisy w indeksie są oprócz seminarium. Teraz tylko raz w tygodniu na nie chodzę. Czwartek będzie dla mnie bardzo stresujący, ponieważ mam mieć oddaną sprawdzoną magisterkę. Psychicznie nastawiam się już na duuużo poprawek w niej.

Ale nie zanudzam już tylko pokazuję nowości :)

Od Pani Zuzanny dostałam kolejny spray do testów.




Wygrana z FB za wzniesienie toastu :D



Ostatnio dostałam paczuszkę ale nie miałam pojęcia skąd ją mam :D Po dłuższym zastanowieniu doszłam do wniosku, że jakiś czas temu na stylistce była informacja o poszukiwaniu testerów. Wiedziałam, że nie mam szans bo w tym samym dniu zarejestrowałam się tam, nie byłam aktywna ani nic. Mimo wszystko udało się :)


Nawiązałam również współpracę z firmą Werner i Wspólnicy :) Otrzymałam peeling oraz notesik.



I dzisiejsza przesyłka pochodzi od Eveline :) Mój blog został wybrany do testów ich kosmetyków. Bardzo się ucieszyłam jak otrzymałam maila i dzisiaj już paczuszka była u mnie. Firma pomyślała także o Dniu Mamy i wysłali dla niej przeciwzmarszczkowy krem BB :) Szkoda tylko, że ja otrzymałam BB dla cery śniadej, na razie jest dla mnie mocno za ciemny :( Ciekawi mnie również lakier z odżywką 6w1 ;)





Na razie to tyle. Chyba o niczym nie zapomniałam ;)
Czekam jeszcze na kilka przesyłek ;)





28 komentarzy:

  1. ja jestem ciekawa tego wyszczuplającego serum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety będzie musiało poczekać na testy bo mam kilka pootwieranych kosmetyków tego typu :D

      Usuń
  2. Miłego testowania :) dużo fajnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczuszka od Eveline prześwietna :)
    Oby jak najmniej błędów w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kosmetyki dostałaś;) czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne kosmetyki niecierpliwie czekan na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo rewelacji od Eveline - udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego...miłego testowania życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem sporo fajnych rzeczy widzę. Gratki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję kochana, same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję serum ;)Bo od dawna za mną chodzi ale nie wiem czy warto;) Miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Eveline sama bym chętnie testowała, lubię ta markę, a gdzie było zgłaszani się do testów?

    OdpowiedzUsuń
  12. Powoli zaczynam się stresować:( Wszyscy mają sprawdzoną pracę, a moja promotorka się do tego nie garnie. Tymczasem do 29 maja muszę złożyć swoje "dzieło" w dziekanacie, jeśli chcę się bronić w połowie czerwca...

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję !
    Miłego testowania .

    OdpowiedzUsuń
  14. Same wspaniałości, gratuluję :) Ja od jutra zabieram się za testowanie Brait'a :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka szczęściara.... Gratki...:)




    No i wznieśmy ten toast...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to
    be actually something which I think I would
    never understand. It seems too complex and extremely broad for me.
    I'm looking forward for your next post, I'll try to get the
    hang of it!

    my web page Ralph Lauren Factory Store

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne przesyłki! ;) Miło ze strony Eveline, że pomyśleli o Twojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że dostałaś same wspaniałości i będziesz miała czego używać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Ileż wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego i udanego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  21. super paczuszki ;)
    miłego testwania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)